Mustafa Poyraz’dan Pirireis’e akşam ziyareti

Belediye Başkanı Mustafa Poyraz, bazı muhtarlar ile bir ev sohbetinde bir araya geldi.
Poyraz evlere konuk oluyor. Kahramanmaraş Belediye Başkanı Mustafa Poyraz Pirireis Mahallesi Muhtarı İsmet Güler’in evine konuk oldu. Akşam saat 20:30’da mahalleye gelen Poyraz, muhtarın evinin de bulunduğu sokakta çocuklar tarafından karşılandı. Kendisini karşılayan çocuklarla tek tek ilgilenen Poyraz, onların başını okşayarak sorular sordu ve hediyeler verdi.
Poyraz daha sonra Muhtar İsmet Güler’in evine geçti. Hacı Bayram Veli, Karacaoğlan, Barbaros, Sümbüllü ve Oruçreis mahalle muhtarlarının katıldığı sohbet toplantısına ayrıca, Ilıca Belediye Başkanı Remzi Demir, Ilıca Belediyesi Eski Başkanı Cuma Karalar ve Ak Parti Kahramanmaraş Yönetimi’nden İsmail Timurbanka da katıldı. Ev sahibi İsmat Güler’in konuklarını en iyi şekilde ağırladığı sohbet toplantısı çok samimi ve sıcak bir ortamda gerçekleşti. Zaman zaman karşılılı espiriler ve şakalar yapıldı. Mahalle muhtarları sorunlarını dile getirdi. Türkiye, Kahramanmaraş ve Ilıca ile ilgili sorunlar ve merak edilenler konuşuldu. Sorunlarını çözme sözü verdiği muhtarlarla ilgili olarak Poyraz “Biz muhtarlarımızla başkan-muhtar ilişkisi yanında abi-kardeş gibiyiz” dedi. Yolsuzluk iddiaları
Başkan Mustafa Poyraz, son günlerde bir kısım basın organlarında dile getirilen çeşitli meselelere de açıklık getirdi. Poyraz belediyede yaşandığı iddia edilen yolsuzluk iddialarını kesin bir dille yalanladı. İddialarla ilgili olarak “Birilerinin yolsuzluk yapması için önce benim yolsuzluk yapmam lazım. Benim yemediğimi kimseye yedirmem” dedi. Poyraz sözlerine şöyle devam etti:
“Ben fakir-fukaranın başkanıyım. Garip-gurebanın duasını almak için uğraşıyorum. Kimin ne söyledği beni ilgilendirmez. Sabahleyin evimden çıkarken ‘Allah’ım bana bu günde duasını alacağım yetimlere, yoksullara, kimsesizlere, açlara, açıklara hizmet etme fırsatı ver’ diyorum.” dedi. Poyraz, konuşmasında ayrıca Kahramanmaraş’ın büyük şehir olması konusunda iyimser olduğunu belirtti.
İki saati aşan sohbet toplantısının ardından Mustafa Poyraz Pirireis Mahallesi’nden ayrıldı. (haber&resimler:www.haberilica.com)