İsmet Güler engellileri unutmadı

Pirireis Mahallesi İsmet Güler engellilere tekerklekli sandelye yardımı yaptırdı.

İsmet Güler çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Kahramanmaraş Merkez Pirireis Mahalllesi Muhtarı İsmet Güler, mahallesinde bulunan yürüme engelli vatandaşlara tekerlekli sandalye yardımı yaptırdı. Kahramanmaraş Ortopedik Engelliler Derneği tarafından yapılan yardımda Pirireis Mahallesi’nden üç engelli vatandaşımız tekerlekli sandalyeye kavuştu. Dernek binasında yapılan tekerlekli sandalye dağıtımından Kahramanmaraş genelinde 130 engelli vatandaşımız faydalandı. Tekerlekli sandelyelerin dağıtımı sırasında Muhtar İsmet Güler mahallesindeki engelli vatandaşlarla birlikte derneğe giderek sandelyeleri bizzat teslim aldı.

Sevinçleri yüzlerinden okunan engelli vatandaşlar ve aileleri Kahramanmaraş Ortopedik Engelliler Derneği Başkanı Mehmet Budak’a ve Muhtar İsmet Güler’e teşekkür ettiler. Öte yandan Milli Eğitim Baş Müfettişi de Pirireis Mahallesinde incelemelerde bulundu.
Milli Eğitim Baş Müfettişi; Pirireis İlköğretim Okulu Müdürü, Barbaros İlköğretim Okulu Müdürü, Muhtar İsmet Güler va Pirireis Mahallesi Âzâları ile birlikte Pirireis İlköğretim Okulu ve Pirireis Mahallesi Arpa Çukuru Mevkii’nde yapımı devam eden okul binasında incelemelerde bulundu. HABER: www.haberilica.com